torsdag 14. april 2011

Novelleutfordringsoppdatering

I år skal jeg lese noveller, annonserte jeg så kjekt i januar da Bai lanserte novelle-utfordringen sin. Og så ble det stilt...

Til mitt forsvar, det er ikke bare novellelesingen som har gått trått i vinter, jeg har i det hele tatt lest usedvanlig lite så langt i år. Johan Harstads OSV., som jeg hadde gledet meg til å få kloa i lenge, har ligget halvlest og urørt i flere uker. Nei, jeg er ikke syk, men man kan jo begynne å lure...

Jeg satser på at en hjemmepåske uten store planer og med mye lesetid skal få ting tilbake i normalt spor (jeg skal bare en liten tur til Helsinki først -avreise i morgen tidlig. *stigende reisefeber* ). Og jeg er i gang med novellelesingen -nærmere bestemt Katherine Mansfields The Montana Stories.


Det må nok bli lesepåske i år -så snart teaterpåsketuren er gjennomført...
 

Ingen kommentarer: