tirsdag 19. april 2011

Min (nesten) nye arbeidsplass

I vinter skrev jeg litt om den store flytteprossesen vi var gjennom, men jeg kom aldri så langt som til å vise fram det ferdige resultatet. Nå runder vi snart tre måneder i nye lokaler, og er så langt godt fornøyd.


I motsetning til i de gamle lokalene, har vi masse vinduer og masse lys. Jeg tenkte ikke så mye over det før vi flyttet, men jeg har merket veldig forskjell etterpå -dagslys er faktisk ganske fint. Det gir mindre plass til vegghyller, men vi fikk plass nok likevel.
Skranke og kontor -og innflyttingsblomst. Den er dessverre litt mer skranten nå...

Hylleender med utstillingsplass.

Vindusdekor har vi også fått.
Ungdomsbokavdelingen.
Nå også med nye saccosekker. Uten sammenlikning våre mest populære møbler, med åpenbart ubegrensede sitte- og liggevariasjonsmuligheter... 

Ingen kommentarer: