fredag 2. juli 2010

Ferie!

Fire uker ferie er sparket i gang med sommershow på torget. Kjekke (fortsatt nokså) unge menn i glitrende, skinnende antrekk med dyp utringning (og jeg tenker ikke på drag-innslaget) er jo aldri feil, særlig ikke når de synger så bra som disse to...

Snart går turen til fjellet, da gjelder det å ha med nok lesestoff. Sist gikk jeg på en smell og måtte ty til bokhylla der oppe (som forsåvidt er nokså velutstyrt, det er ikke bare gammel krim og Mikkjel Fønhus...). Jeg skal nok ikke ha med hele bunken (jeg må tross alt bære sekken fra bilen selv), men 3-4 stykker er vel et minimum... Dessuten skal lille niese på 2,5 år være med, jeg mistenker at det betyr mer leking og mindre lesing. Men det ligger en billedbokklassiker der det er på tide å introdusere henne for...

Ingen kommentarer: