mandag 21. juni 2010

Og sånn går nu dagan...

Se! Jeg har ryddige, sorterte hyller!

Samt en del ikke fullt så ryddige, men de snakker vi ikke om...

Unntakstilstanden begynner å bli en vane, jeg rydder og sorterer og reparerer og utveksler bøker og ord med lærere og elever i muntlig-modus. Dessuten hører jeg på musikk og drikker te og spiser kjeks og frukt og pastiller og svarer på spørsmål (gjerne de samme igjen og igjen) og lurer på hvorfor jeg har to eksemplarer av Idrett og samfunn med samme eksemplarnummer (det skal da ikke være sånn?) og plukker gamle bokmerker ut av bøkene og hjelper til med å endevende papirsøppelet på leting etter skattekort som var gjenglemt i bøker og, og, og... 

Dessuten har jeg kranglet mye og lenge med Micromarc om purringer som jeg vil sende og den ikke ser poenget med. Jeg vant, men ikke helt som jeg ville...

I morgen er siste eksamensdag og onsdag er siste innleveringsfrist, etterdet urde det være mulig å komme seg i mål med tid og stunder. Og SÅ skal jeg også ha ferie...

Ingen kommentarer: