tirsdag 25. mars 2008

Ting 18 -webapplikasjoner


ZOHO WRITER

Muligheten til å lage (og ikke minst lagre) tekstdokumenter på nettet er jo strålende -ikke minst for de av oss som ikke har office-pakke på pcen. Nå gjenstår det bare å se om jeg finner ut av blogg-verktøyet -så snart jeg har lekt med litt med farger, bilder og andre muligheter.

foot in mouth Denne var absolutt morsom, men litt vanskelig å se hva den skal forestille -ikke minst ettersom vi nordmenn heller tramper i salaten enn å putte foten i munnen...

Somewhere, over the rainbow... Det man ikke ser på bildet, er at regnbuen ender i banken. Så myten om gullet ved regnbuens ende er sann... tongue_out

Tabeller kan jo være nyttige å ha tilgang på -over hva jeg har lest i påsken, for eksempel...

TittelForfatterStikkordDom
FrognerfitterAlexia BohwimOppvekst, Frogner, dop, vennskapTynn og rotete handling, svakt språk
JesuslandJulia Scheeres

Biografi, oppvekst, rasisme, religion,

USA

Rystende historie fra et miljø jeg ikke trodde eksisterte
Om forlatelseIan McEwan2. verdenskrig, England, kjærlighet, skyldLitt treg start, men tok seg veldig opp etterhvert.

En stor svakhet ved tabell-funksjonen -man kan bare formatere en rute om gangen. Jeg fikk hvertfall ikke til noe annet.

Ingen kommentarer: