tirsdag 5. februar 2008

Blog this!


mango2
Originally uploaded by HildeSol

Ser man det... For å bruke "Blog this"-funksjonen hos Flickr må man først gi Flickr tilgang til bloggen, så velge ett bilde det skal blogges om og skrive hele bloggposten fra Flickr. Spent på hva som skjer når man trykker "Post entry"...

Oppdaget i forrige post at man kan klikke på bildene jeg poster og få dem opp i stort format. Ikke bare blir det mulig å se akkurat hva jeg har i bokhylla (godt at jeg gjemmer den suspekte litteraturen min et annet sted... ;) ), men det ble også veldig tydelig hvor mye rot jeg hadde på bordet... Vel, jeg kommer herved ut av skapet -jeg er et rotehue på hjemmebane. Et av privilegiene ved å bo alene...

Dingsen på bildet er forøvrig en mangodeler -en genial oppfinnelse. Sett den mot kortenden på mangoen og press -og voliá! du sitter igjen med to mangohalvdeler og en mangostein. Av mine mer vellykkede innkjøp...

Ingen kommentarer: