tirsdag 14. juni 2011

Biip!

-Religionsbok!
-Make it a double!
*biip*
-Norskbøker for andre og tredje klasse!
*biip*
-Er denne boka min?
-Nei, den tilhører ElevA.
-Denne da?
-Nope. ElevB.
-Fillern... Hvor lang tid har jeg på å lete, sa du?
*biip*
-Kan jeg komme med de siste bøkene i morgen?
-Jada, jeg er her hele uka...
*biip*
-Når skal jeg levere PC?
*biip*
-Selvfølgelig kan du beholde boka til etter muntlig -det ville ikke falle meg inn å hindre deg i å faktisk lese til ekamen*
*biip*
-Norskbok for første og andre klasse!
-Du skal ikke ha med den for tredje også da, ettersom du går i tredje og skal opp i muntlig? Jeg tror nok den er en del av pensum...
-Jo, forresten, når du sier det...
 *biip*
-Hvilke bøker mangler jeg? Hæ? Den er jeg sikker på at jeg leverte?!
*biip*
-At du har lagt igjen noe i boka du leverte er faktisk ditt ansvar. I det berget der ligger det 1500 bøker som ikke er registrert inn ennå og nei, jeg har ingen anelse om hvor dine bøker ligger, nei, jeg har ikke tenkt å lete nå -jeg har faktusk litt annet å gjøre -og nei, du får ikke begynne å rote der selv. Spør igjen om en uke.
*biip*
-Jo, når det står en gymbok registrert på deg, er sannsynligheten for at du faktisk har fått utlevert den boka stor...
*biip*

*biip*

*biip*

Du har kommet til en bibliotekar som er ute av drift. Vennligst prøv igjen senere.

*biip*

2 kommentarer:

mostraum sa...

Jepp, akkurat sånn er det :-)

Ingalill. sa...

Moro!
, vel kanskje ikke for deg, men for meg var det ytterst fornøyelig -)