onsdag 11. august 2010

Så var vi her igjen...

Jeg syntes egentlig jeg hadde nok bøker i vår, og trodde ikke vi trengte så mange flere. Litt supplering her og litt erstatning der, det hørtes ikke så voldsomt ut. Men så trengte vi nye engelskbøker til hele 1. klasse yrkesfag, 150 norskbøker, 100 spanskbøker...


...gamle mattebøker måtte skiftes ut...



...og så kom første leveranse. 29 kolli!



Eskene hopet seg opp i bilioteket i påvente av videre forflytning.



Ned hit, for eksempel -lageret for studiespesialiseringsbøkene, hvor jeg tilbringer mye tid både i juni og august. (Trillebordet er veldig praktisk å forflytte bøker på. Men det gir meg en påtrengende lydt til å trippe rundt og spørre alle jeg møter: "Kaffe? Te?"...)


Og der var skrivebordet fullt igjen. Og i dag kom det 16 kolli til...

1 kommentar:

Hanna sa...

Ah, det var mer enn det eg fekk. Ei fyrsteklasse til, ei påbygg og ei 2 mk. Pluss noko supplering. Eg sa frå meg all tining så det er sikkert ein del for lite. Men me får byrja med det me har. Og det beste av alt me er ferdige med all registrering. Eg har nemleg ein flink og ein ikkje flink medhjelpar. Lykke til!