torsdag 24. juni 2010

Ferielyke

Riktignok ikke for meg, men de aller fleste andre pakket sakene sine og dro hjem for åtte uker ferie da snitter og taler var overstått i går. Jeg dro til byen for å se fotball på Kontraskjæret og stilte på jobb som vanlig i dag... Siste skoledag før sommerferien er en av de dagene det er litt stusslig å jobbe på skole og ikke være lærer. Resten av året, når de har heldagsprøver og forberedelser og karaktermøter og rettebunker som et middels Himalaya, mens jeg kan låse døra og dra hjem helt uten hjemmearbeid kl 15.30 hver dag, e rdet derimot helt greit...


En av fordelene med at alle andre har ferie er at jeg kan hente en cd-spiller på\ språkrommet, i stedet for å løpe rundt med mp3-spiller. I dag har jeg gledet mine omgivelser (stort sett bare Skybert) med Carmen, Helene Bøksle og diverse gitarkamerater. I morgen -hvem vet...?




-Hunden tygget på boken min!

Ingen kommentarer: