tirsdag 6. mai 2008

Quo vadis, lille blogg?

Nå som 23 ting-kursrekka er avsluttet, er jo spørsmålet hva som skal skje med bloggen. Skal jeg slette den, la den bli liggende død og ubrukt som så mye annet på nettet eller gjøre et forsøk på å fortsette å holde den i aktivitet? Ettersom jeg tross alt synes det er gøy å blogge, tenkte jeg å gjøre et forsøk på det siste. Denne går derfor nå fra å være ren kursblogg til å bli en mer generelt jobb-relatert blogg, hvor jeg skravler uhemmet om videre web 2.0-oppdagelser, bibliotekstoff og bøker, samt det jeg ellers måtte finne passende.

Gamle og nye lesere (sa hun optimistisk...) ønskes hjertligst velkommen til å henge med videre. Oppdateringer kommer neppe daglig, men kanskje en gang i uka (fortsatte hun minst like optimistisk...).

Og om det skulle være noen der ute som venter i spenning på det lovede forsøket på å podcaste Morten Søby, er det bare å smøre seg med tålmodighet og solkrem og gå ut og nyte sola inntil videre... Podcast-publisering krever nedlasting av programvare, som krever at jeg bruker min egen maskin. Og ettersom installatøren som skulle gi meg en lenge etterlengtet bredbåndtilkobling sist uke oppdaget at telefonkabelen min bare gikk ned i kjelleren og ende i en kveil der uten noe koblingsskap i sikte, ble det ikke nett i heimen denne gangen heller *sukk* Men kanskje en gang...

Ingen kommentarer: