onsdag 12. mars 2008

Ting 10 -Musikk

Jeg og lille laptop var på besøk hos dataguruene i går, så jeg skulle få nettilgang og anledning til å leke meg med pc med lyd og andre herligheter. Det viste seg at lille laptop ikke hadde nødvendig utstyr for trådløst nettverk, men guruene spadde fram ymse kort og installerte og sto i, og alt så lovende ut -helt til jeg var tilbake på kontoret og skulle prøve på egen hånd. Da virket selvfølgelig ingenting som det skulle...

Så nå har jeg sett på Last.fm uten lyd... Ettersom jeg ikke hører noe, har ikke registrert meg og lastet ned programvare -det virket unødvendig når jeg uansett ikke får brukt det, så det får bli en annen gang. Jeg har snust litt rundt og søkt på forskjellige artister, og det ser absolutt ut som noe jeg egentlig kunne ha glede av.

Ingen kommentarer: