torsdag 31. januar 2008

Ting 5 -Bilder og tagger

Da var jeg i gang med ting 5. Flickr-konto er opprettet og web-adresse laget, og de få bildene jeg hadde tilgjengelig på jobb er lastet opp, merket og fordelt i et offentlig og et privat set. Etterhvert som jeg får tatt med flere bilder, skal jeg få lekt meg litt mer med organisering, deling og andre muligheter.

Har også logget meg inn på meebo.com og gjort meg litt kjent med den, men så lenge jeg bare bruker et IM-program kan jeg like gjerne logge meg direkte på MSN.

Dessuten har jeg dristet meg til å legge igjen en kommentar på Plinius-bloggen til Tord Høivik, til forsvar for mer kassering i biblioteket. Etter å ha jobbet på et bibliotek hvor jeg fant fagbøker som var utdaterte før jeg ble født framme i hyllene, er jeg blitt varm tilhenger av kassering...

Ingen kommentarer: