tirsdag 29. januar 2008

Abonnere, kommentere...

Fordi jeg er en nysgjerrig sjel, abonnerer jeg nå på alle kursbloggene og har intet mindre enn 104 feeds på Bloglines -før siste tredjedel har laget blogger. Godt Tele2 kanskje snart har skjønt hvor jeg bor (har sagt hvertfall 4 ganger at jeg bor i Askim, men de er overbevist om at jeg bor i Rakkestad. Forstå det den som kan...) og tror de skal levere bredbånd til uka, så jeg kan holde på litt på kveldstid også.

Jeg har visst også oppdaget hva som skjer når man rapporterer en blogg for upassende innhold -en av tirsdagsbloggerne har tydligvis blitt rapportert flere ganger (av langfingrede kurskollegaer på oppdagelsestur, antar jeg -jeg så hvertfall ikke noe upassende der). Da jeg klikket på linken, kom jeg ikke rett til bloggen, istedet kom jeg til en advarsel om at bloggen var rapportert flere ganger for upassende innhold og fikk to valg "Jeg forstår og vil likevel gå videre" og "Jeg ønsker ikke å gå videre". Som sagt er jeg en nysgjerrig (og nokså herdet) sjel, så jeg gikk modig videre... ;) En annen kursblogg var kun for inviterte lesere -det ble jeg jo ikke mindre nysgjerrig av...

Snart på tide å gå hjem -sofaen og tven venter, samt en pakke på posten. Det kan være klær, det kan være to filmer -intet som litt spenning i hverdagen...

Ingen kommentarer: